ΑρχικήSales EventsΑπίστευτα εντυπωσιακή θέα από το τηλεσκόπιο Webb στα περίχωρα του Γαλαξία μας

Απίστευτα εντυπωσιακή θέα από το τηλεσκόπιο Webb στα περίχωρα του Γαλαξία μας

Τα μακρινά περίχωρα του γαλαξία μας βρίθουν από δραστηριότητα.

Οι αστρονόμοι έστρεψαν το πανίσχυρο διαστημικό James Webb σε μια μακρινή ζώνη που ονομάστηκε «Ακραίος Εξωτερικός Γαλαξίας» και έκαναν ζουμάρισμα στα πυκνά κοσμικά σύννεφα που περιέχουν σμήνη αστεριών. Σε μια άνευ προηγουμένου ανάλυση αυτής της περιοχής, εντόπισαν δονούμενο σχηματισμό άστρων και ισχυρούς πίδακες υλικού που εκτοξεύονται από αυτά τα καυτά αντικείμενα.

«Αυτό που ήταν συναρπαστικό και εκπληκτικό για μένα από τα δεδομένα του Webb είναι ότι υπάρχουν πολλαπλοί πίδακες που εκτοξεύονται προς όλες τις διαφορετικές κατευθύνσεις από αυτό το σμήνος αστεριών», είπε ο επιστήμονας της NASA, Μάικ Ρέσλερ, ο οποίος ηγήθηκε των παρατηρήσεων. δήλωση. «Μοιάζει λίγο με κροτίδα, όπου βλέπεις τα πράγματα να πυροβολούν έτσι κι εκεί».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Επιστήμονας της NASA είδε τις πρώτες εικόνες του Voyager. Αυτό που είδε του έκανε ρίγη.

Μπορείτε να δείτε αυτήν τη δραστηριότητα παρακάτω σε μια περιοχή του Digel Cloud 2S. Μέσα σε αυτό το σμήνος νεαρών αστεριών υπάρχουν πίδακες που βγαίνουν με φερμουάρ από το σμήνος. Τα νεαρά αστέρια εκπέμπουν αυτούς τους πίδακες αερίου και σκόνης από τους πόλους τους, οι οποίοι ταξιδεύουν στο διάστημα.

«Μοιάζει λίγο με κροτίδα, όπου βλέπεις τα πράγματα να πυροβολούν έτσι κι εκεί».

Και προστίθεται κοσμική καραμέλα ματιών. Πέρα από αυτά τα δυναμικά αστέρια στην άκρη του γαλαξία του Γαλαξία, μπορείτε να εντοπίσετε μια ποικιλία από μακρινούς γαλαξίες, που εμφανίζονται με κοκκινωπά και πρασινωπά χρώματα. Πολλοί από αυτούς είναι σπειροειδείς γαλαξίες, όπως ο δικός μας.

Μια ζωντανή περιοχή σχηματισμού άστρων στο "Ακραίος εξωτερικός γαλαξίας," όπως καταγράφηκε από το διαστημικό τηλεσκόπιο James Webb.

Μια ζωντανή περιοχή σχηματισμού άστρων στον «Ακραίο Εξωτερικό Γαλαξία», όπως καταγράφηκε από το διαστημικό τηλεσκόπιο James Webb.
Πίστωση: NASA / ESA / CSA / STScI / M. Ressler (JPL)

Ο “Ακραίος Εξωτερικός Γαλαξίας” βρίσκεται πάνω από 58.000 έτη φωτός (ένα έτος φωτός είναι σχεδόν 6 τρισεκατομμύρια μίλια) από το κέντρο του γαλαξία μας. Η Γη, εν τω μεταξύ, απέχει περίπου 26.000 έτη φωτός από το κέντρο.

Αυτή η πιο πρόσφατη έρευνα του Webb, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό με κριτές Astronomical Journalπαρέχει νέες παρατηρήσεις στην προσπάθεια των επιστημόνων να κατανοήσουν πλήρως πώς σχηματίζονται τα αστέρια σε διαφορετικά γαλαξιακά ντα.

Mashable Light Speed

Ένα γραφικό του γαλαξία Milky Way, με τον ήλιο να φαίνεται κάτω από το γαλαξιακό κέντρο.

Πίστωση: NASA / JPL-Caltech / R. Hurt (SSC / Caltech)

Οι ισχυρές ικανότητες του τηλεσκοπίου Webb

Το τηλεσκόπιο Webb – μια επιστημονική συνεργασία μεταξύ της NASA, της ESA και της Καναδικής Διαστημικής Υπηρεσίας – έχει σχεδιαστεί για να κοιτάζει στο βαθύτερο σύμπαν και να αποκαλύπτει νέες ιδέες για το πρώιμο σύμπαν. Αλλά εξετάζει επίσης ενδιαφέροντες πλανήτες στον γαλαξία μας, μαζί με τους πλανήτες και τα φεγγάρια στο ηλιακό μας σύστημα.

Δείτε πώς ο Webb επιτυγχάνει απαράμιλλα κατορθώματα και πιθανότατα θα τα καταφέρει για τις επόμενες δεκαετίες:

– Γίγαντας καθρέφτης: Ο καθρέφτης του Webb, ο οποίος συλλαμβάνει το φως, έχει διάμετρο πάνω από 21 πόδια. Αυτό είναι πάνω από δυόμισι φορές μεγαλύτερο από τον καθρέφτη του διαστημικού τηλεσκοπίου Hubble. Η σύλληψη περισσότερου φωτός επιτρέπει στον Webb να βλέπει πιο μακρινά, αρχαία αντικείμενα. Το τηλεσκόπιο κοιτάζει αστέρια και γαλαξίες που σχηματίστηκαν πριν από 13 δισεκατομμύρια χρόνια, μόλις μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια χρόνια μετά τη Μεγάλη Έκρηξη. «Θα δούμε τα πρώτα αστέρια και γαλαξίες που σχηματίστηκαν ποτέ», είπε στο Mashable το 2021 ο Jean Creighton, αστρο και διευθυντής του Πλανητάριου Manfred Olson στο Πανεπιστήμιο του Wisconsin–Milwaukee.

– Υπέρυθρη προβολή: Σε αντίθεση με το Hubble, το οποίο βλέπει σε μεγάλο βαθμό το φως που είναι ορατό σε εμάς, το Webb είναι κυρίως ένα υπέρυθρο τηλεσκόπιο, που σημαίνει ότι βλέπει φως στο υπέρυθρο φάσμα. Αυτό μας επιτρέπει να δούμε πολύ περισσότερο το σύμπαν. Οι υπέρυθρες έχουν περισσότερο χρόνο μήκη κύματος από το ορατό φως, έτσι τα κύματα φωτός γλιστρούν πιο αποτελεσματικά μέσα από τα κοσμικά σύννεφα. το φως δεν συγκρούεται τόσο συχνά και δεν διασκορπίζεται από αυτά τα πυκνά συσκευασμένα σωματίδια. Τελικά, η υπέρυθρη όραση του Webb μπορεί να διεισδύσει σε μέρη που το Hubble δεν μπορεί.

«Σηκώνει το πέπλο», είπε ο Κρέιτον.

– Κοιτάζοντας σε μακρινούς εξωπλανήτες: Το τηλεσκόπιο Webb φέρει εξειδικευμένο εξοπλισμό που ονομάζεται φασματογράφος που θα φέρει επανάσταση στην κατανόησή μας για αυτούς τους μακρινούς κόσμους. Τα όργανα μπορούν να αποκρυπτογραφήσουν ποια μόρια (όπως το νερό, το διοξείδιο του άνθρακα και το μεθάνιο) υπάρχουν στις ατμόσφαιρες μακρινών εξωπλανητών – είτε πρόκειται για γίγαντες αερίου είτε για μικρότερους βραχώδεις κόσμους. Ο Webb εξετάζει εξωπλανήτες στον γαλαξία του Γαλαξία. Ποιος ξέρει τι θα βρούμε;

«Μπορεί να μάθουμε πράγματα που δεν σκεφτήκαμε ποτέ», λέει η Mercedes López-Morales, ερευνήτρια εξωπλανητών και αστροφυσικός στο Κέντρο Αστροφυσικής-Harvard & Smithsonianείπε στο Mashable το 2021.

Ήδη, οι αστρονόμοι έχουν βρει με επιτυχία συναρπαστικές χημικές αντιδράσεις σε έναν πλανήτη έτη φωτός μακριά και έχουν αρχίσει να εξετάζουν ένα από τα πιο αναμενόμενα μέρη στον κόσμο: τους βραχώδεις πλανήτες στο μέγεθος της Γης του ηλιακού συστήματος TRAPPIST.

VIA: mashable.com